Tietoa palvelusta

Kirkon viittomakieliset sivut on julkaistu keväällä 2012. Sivuston tavoitteena on antaa tietoa kirkon toiminnasta ja kristinuskon perusteista viittomakielellä. Sivut on tarkoitettu ensisijaisesti seurakuntalaisille, mutta niitä voivat hyödyntää myös kirkon työntekijät ja viittomakielen tulkit tai muut viittomakieltä käyttävät.

Viittomakielisiä sivuja ja niillä olevia videoita voi linkittää lupaa kysymättä. Viittomakielisiä videoita voi myös upottaa omaan verkkopalveluun tai jakaa sosiaalisessa mediassa.

Videoiden tekijänoikeudet ovat Kirkon keskusrahastolla.

Viittomakielisistä sivuista vastaa Kirkkohallituksen Jumalanpalvelus ja yhteiskunta -yksikkö.

Yksityisyydensuoja ja evästeiden käyttö

Lisätietoa evästeistä